Caravan Salon Düsseldorf: Pohorje skozi oči Filipa Flisarja
V sklopu slovenske predstavitve na sejmu Caravan Salon Düsseldorf se pod okriljem Slovenske turistične organizacije v hali 3 kot osrednja tematika predstavlja turistična destinacija Pohorje Slovenija, ki združuje tri vodilne destinacije: Koroška, Rogla-Pohorje in Maribor.
Pester program dogajanja na slovenski stojnici je popestril tudi Filip Flisar, ambasador destinacije Pohorje in blagovne znamke Pohorje Slovenija.
V četrtek, 31. avgusta, je Slovenska turistična organizacija organizirala novinarski večer, kjer je Filip Flisar, ambasador Destinacije Pohorje, nemškim medijem predstavil Pohorje.
V petek 1. septembra. je sledila predstavitev: ''Pohorje skozi oči Filipa Flisarja'' na osrednjem odru. Svetovni prvak v smučarskem krosu, je skozi pogovor predstavil Pohorje in vlogo tega mogočnega predalpskega hribovja v njegovem življenju. Od prvih zavojev po strminah Pohorja, padcev in navsezadnje do prvih zmag.
Flisar je bil prisoten tudi na stojnici, kjer je letošnja ekipa Pohorja s predstavniki RRA Podravje - Maribor, Kop, Uniturja (Rogla, Terme Zreče) in Pohorje Village Wellbeing Resorta obiskovalce nagovarjala k obisku Pohorja. Flisar je obiskovalce očaral s svojo energijo, hudomušnimi zgodbami, še posebej pa je navdušil s predstavitvijo Pohorske šunke. Ta je bila na stojnici Pohorja tudi premierno predstavljena mednarodnemu tržišču. Z degustacijo šunke, pripovedovanju zgodbe o njenem nastanku in odlično komunikacijo je Fillip zelo uspešno usmeril pozornost na stojnico Pohorja in posledično na predstavitev destinacije.
Atrakcija na slovenski stojnici je tudi kolesarski simulator Simathlon s katerim so obiskovalci na kolesu znamke Elan lahko prekolesarili eno od številnih kolesarskih poti na Pohorju in ob tem sodelovali v nagradni igri.