To spletno mesto uporablja piškotke, ki izboljšajo vašo izkušnjo.

Več informacij

Izberite nastavitve dostopnosti

Barve

Pisava

Ostalo

Caravan Salon Düsseldorf: Pohorje skozi oči Filipa Flisarja

V sklopu slovenske predstavitve na sejmu Caravan Salon Düsseldorf se pod okriljem Slovenske turistične organizacije v hali 3 kot osrednja tematika predstavlja turistična destinacija Pohorje Slovenija, ki združuje tri vodilne destinacije: Koroška, Rogla-Pohorje in Maribor.

Pester program dogajanja na slovenski stojnici je popestril tudi Filip Flisar, ambasador destinacije Pohorje in blagovne znamke Pohorje Slovenija.

V četrtek, 31. avgusta, je Slovenska turistična organizacija organizirala novinarski večer, kjer je Filip Flisar, ambasador Destinacije Pohorje, nemškim medijem predstavil Pohorje.

V petek 1. septembra. je sledila predstavitev: ''Pohorje skozi oči Filipa Flisarja'' na osrednjem odru. Svetovni prvak v smučarskem krosu, je skozi pogovor predstavil Pohorje in vlogo tega mogočnega predalpskega hribovja v njegovem življenju. Od prvih zavojev po strminah Pohorja, padcev in navsezadnje do prvih zmag.

Flisar je bil prisoten tudi na stojnici, kjer je letošnja ekipa Pohorja s predstavniki RRA Podravje - Maribor, Kop, Uniturja (Rogla, Terme Zreče) in Pohorje Village Wellbeing Resorta obiskovalce nagovarjala k obisku Pohorja. Flisar je obiskovalce očaral s svojo energijo, hudomušnimi zgodbami, še posebej pa je navdušil s predstavitvijo Pohorske šunke. Ta je bila na stojnici Pohorja tudi premierno predstavljena mednarodnemu tržišču. Z degustacijo šunke, pripovedovanju zgodbe o njenem nastanku in odlično komunikacijo je Fillip zelo uspešno usmeril pozornost na stojnico Pohorja in posledično na predstavitev destinacije.

20230901 145254 Filip

Atrakcija na slovenski stojnici je tudi kolesarski simulator Simathlon s katerim so obiskovalci na kolesu znamke Elan lahko prekolesarili eno od številnih kolesarskih poti na Pohorju in ob tem sodelovali v nagradni igri.


Izberite jezik